Waarmee kunnen wij
je helpen?

Veelgestelde vragen

Is de collectie in de online shop het volledige aanbod?

Ja, alle items die aangeboden worden via de online shop is de daadwerkelijke voorraad op dat moment. Items die zijn uitverkocht zijn dan ook niet meer voorradig in een van onze winkels. Zodra het item eventueel opnieuw aanwezig is word deze ook op de website aangevuld.

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Ja, alle prijzen die op adnoyen.nl vermeld staan zijn inclusief BTW.

Zijn de prijzen in de winkels gelijk aan die van de online shop?

Ja, alle prijzen van onze producten zijn gelijk. Soms kan het wel voorkomen dat bepaalde merken uitsluitend beschikbaar zijn in onze winkels of juist andersom.

Hoe lang duurt een terugbetaling na het verwerken van mijn retourzending?

Zodra we het artikel retour hebben ontvangen en deze is verwerkt, staat het bedrag binnen 5 werkdagen op de rekening waarmee je hebt betaald. Bij een terugbetaling op je creditcard wordt het bedrag gestorneerd. Je kunt het bedrag terugvinden op het maandoverzicht van je creditcard. Heb je (een gedeelte) met een giftcard betaald dan zal het bedrag hierop teruggestort worden.

Waarom heb ik geen bevestiging ontvangen via e-mail?

Het kan voorkomen dat e-mailbevestigingen in de spam/ongewenste inbox terechtkomen. Check daarom altijd deze inbox voor jouw Ad Noyen e-mailnotificatie. Heb je de e-mail niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via 071 – 589 11 59.

Kan ik een afgeprijsd product gratis retour sturen?

Ja, je kunt alle ongedragen items binnen 30 dagen gratis retour sturen of ruilen, passen mag uiteraard wel. Bij een retourzending ontvang je het aankoopbedrag terug op de rekening waarmee je hebt betaald.

Ik heb een kapot of verkleurd product ontvangen. Wat nu?

Dit is heel vervelend. Met een kwaliteitscontrole voorafgaand aan de verzending proberen we dit te voorkomen. Als je onverhoopt toch een kapot of verkleurd product van ons hebt ontvangen, neem dan gelijk contact op met onze klantenservice. Dan zorgen we voor een passende oplossing.

Wat is mijn garantieperiode?

Je ontvangt op al jouw aankopen de wettelijke garantie. Aan de wettelijke garantie is geen vaste termijn gekoppeld, dit verschilt namelijk per product. Dat wil zeggen dat een product moet voldoen aan wat je als consument in alle redelijkheid van het product mag verwachten. Is dit niet het geval neem dan contact op met onze Klantenservice of ga langs bij een winkel bij jou in de buurt.

Heb je een vraag of suggestie?

Op zoek naar een antwoord, en heeft u deze niet kunnen vinden onder onze zelfhulpsectie? Vul dan het formulier in met de vraag die u voor ons heeft, wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Liever persoonlijk contact? Maak dan gebruik van één van de onderstaande contactopties.

Facebook:
Ad Noyen shoes