Garantie

Garantie bij Ad Noyen

Voldoet een aangekocht artikel niet aan datgene wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten, neem dan contact op met onze klantenservice via 071 – 589 11 59.

Garantie bij Ad Noyen

Voldoet een aangekocht artikel niet aan datgene wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten, neem dan contact op met onze klantenservice via 071 – 589 11 59.

Ik heb een kapot of verkleurd product ontvangen. Wat nu?

Dit is heel vervelend. Met een kwaliteitscontrole voorafgaand aan de verzending proberen we dit te voorkomen. Als je onverhoopt toch een kapot of verkleurd product van ons hebt ontvangen, neem dan gelijk contact op met onze klantenservice. Dan zorgen we voor een passende oplossing.

Hoe kan ik een klacht melden over een product?

Heb je het artikel tot 100 dagen geleden van Ad Noyen ontvangen en nog niet gedragen? Dan kun je het gratis retourneren en/of ruilen.

Heb je het artikel meer dan 100 dagen geleden van Ad Noyen ontvangen of al gedragen? Stuur dan een e-mail of Whatsapp-bericht met in de bijlage een aantal foto’s waarop het probleem goed zichtbaar is. Geef ook een korte omschrijving van de klacht en het ordernummer door. Per e-mail kan dit via info@adnoyen.nl. Vervolgens ontvang je binnen twee werkdagen een inhoudelijke reactie van ons. Via Whatsapp kan dit op het nummer 0612345678.

Bij een klacht kijken wij altijd naar de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, die op jouw klacht van toepassing zijn.

Wat is mijn garantieperiode?

Je ontvangt op al jouw aankopen de wettelijke garantie. Aan de wettelijke garantie is geen vaste termijn gekoppeld, dit verschilt namelijk per product. Dat wil zeggen dat een product moet voldoen aan wat je als consument in alle redelijkheid van het product mag verwachten. Is dit niet het geval neem dan contact op met onze Klantenservice of ga langs bij een winkel bij jou in de buurt.

Waar is garantie op gebaseerd?

Garantie en de garantieperiode zijn conform de wet en de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel.org vastgesteld. De garantieperiode gaat in vanaf de datum van aankoop.

Welke klachten worden niet vergoed?

Iedere klacht zal beoordeeld worden door ons, de volgende gebreken vallen niet onder garantie:

– Normale slijtage van zolen/hakken
– Normale beschadiging/slijtage aan de hiel;
– Kapotte veters;
– Kale neuzen bij schoenen door slijtage van buitenaf en/of niet onderhouden van het artikel;
– Kale plekken bij schoenen door slijtage van buitenaf en normaal gebruik;
– Beschadigingen door externe invloeden aan de schoen, denk aan chemicaliën, scherpe voorwerpen etc.;
– Pasvormklachten en/of lichamelijke ongemakken zoals blaren, breedte, knelling etc.;
– Het onjuist of extreem intensief gebruik van het artikel. Bijvoorbeeld een hak die afbreekt na een bergbeklimming op pumps valt niet onder de garantie.;

Slijtage en andere gebruikssporen kunnen veelal voorkomen worden door de aanbevolen onderhoudsartikelen te gebruiken die verkrijgbaar zijn in de online shop of in één van onze winkels. Voor onderhoudsadvies kun je hier terecht.

Waar kan ik een geschil melden?

Is de klacht na contact met ons niet goed afgehandeld? Dan kun je de klacht in dit geval voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (https://www.degeschillencommissie.nl). Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Waar kan ik een klacht melden over de dienstverlening?

Mocht je niet tevreden zijn over onze dienstverlening dan kun je een e-mail sturen naar info@adnoyen.nl, je ontvangt dan binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons. Wij zullen altijd ons uiterste best doen om je klacht zo goed mogelijk voor je op te lossen.

Staat uw antwoord hier niet bij?
Kom met ons in contact.