Betalingen

Opzoek naar je factuur?

Deze staan vermeld bij je bestellingen in de Mijn Account sectie van onze website.

Opzoek naar je factuur?

Deze staan vermeld bij je bestellingen in de Mijn Account sectie van onze website.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

iDEAL
De volgende banken zijn hierbij bijvoorbeeld aangesloten: ABN AMRO, ING, Rabobank, ASN Bank, RegioBank, Van Lanschot Bankiers of SNS Bank. iDEAL is veilig, snel en makkelijk!
Apple Pay
Je hoeft geen gegevens meer in te vullen, het adres wordt automatisch overgenomen van je Apple-account, je vermijdt de hele check-out en kan binnen een paar seconden met Face ID of Touch ID je bestelling afgerond hebben. Apple Pay werkt op de volgende apparaten:

iPhone 6 of nieuwer;
iPhone SE;
iPad Pro;
iPad Air 2;
iPad 5e generatie;
iPad mini 3 of nieuwer;

Elke Mac van 2012 of daarna met macOS Sierra (bevestigen met iPhone 6 of nieuwer of Apple Watch);
MacBook pro met Touch ID.

Daarnaast kun je in al onze winkels contactloos betalen met je iPhone SE, iPhone 6 en nieuwer of je Apple Watch.

Creditcard
Bij ons kun je betalen met je Visa en Mastercard creditcard. Bij ons kun je er vanuit gaan dat je betaling veilig verloopt. Wij versleutelen je creditcards gegevens via de SSL-methode en dit is altijd veilig. Tijdens de betaling wordt er gevraagd naar je CVC code. Deze 3-cijferige code vind je op de achterkant van je creditcard, het zijn de laatste 3 cijfers.

PayPal
Als je kiest om via PayPal te betalen, word je na het bestellen direct doorgestuurd naar de website van Paypal. Je kunt je hier aanmelden voor een nieuw account of inloggen met je bestaande Paypal gebruikersnaam en de betaling bevestigen.

Van ons ontvang je na betaling een ontvangstbevestiging.

Ad Noyen-cadeaubon
De Ad Noyen-cadeaubon is een bon die in onze filialen en online te koop is en ingeleverd kan worden. Heb je er een gekregen? Lucky you! In het betaalproces kun je onder ‘Kortingsbon’ de cadeaubon code invullen.

Cadeaubon
Betaal met je Fashioncheque, Webshop Giftcard of Shoes & Accessories card. Kies om welke cadeaubon het gaat en vul jouw kortingscode in.

Waarom wordt mijn aankoop die ik achteraf wil betalen (via Klarna) niet goedgekeurd?

Klarna voert voor alle bestellingen een check uit. Voor vragen over de achteraf betaling of de bestelling via Klarna die niet wordt goedgekeurd, neem je contact op met Klarna via 020-8082852 of de chat via http://www.klarna.nl/klantenservice. Klarna is 24/7 bereikbaar van maandag t/m vrijdag. Meer informatie vind je op www.klarna.nl.

Hoe lang duurt een terugbetaling na het verwerken van mijn retourzending?

Zodra we het artikel retour hebben ontvangen en deze is verwerkt, staat het bedrag binnen 3 werkdagen op de rekening waarmee je hebt betaald. Bij een terugbetaling op je creditcard wordt het bedrag gestorneerd. Je kunt het bedrag terugvinden op het maandoverzicht van je creditcard. Heb je (een gedeelte) met een giftcard betaald dan zal het bedrag hierop teruggestort worden.

Zijn de prijzen in de winkels gelijk aan die van de online shop?

Ja, alle prijzen van onze producten zijn gelijk. Soms kan het wel voorkomen dat bepaalde merken uitsluitend beschikbaar zijn in onze winkels of juist andersom.

Staat uw antwoord hier niet bij?
Kom met ons in contact.