Bestellen & Bezorgen

Wanneer komt mijn pakketje aan?

Zodra wij je pakketje hebben verzonden ontvang je hierover een e-mail. In deze mail vind je de bijbehorende track-and-trace code. Je kunt de status van je bestelling vinden in je account.

Wanneer komt mijn pakketje aan?

Zodra wij je pakketje hebben verzonden ontvang je hierover een e-mail. In deze mail vind je de bijbehorende track-and-trace code. Je kunt de status van je bestelling vinden in je account.

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Ja, alle prijzen die op adnoyen.nl vermeld staan zijn inclusief BTW.

Is de collectie in de online shop het volledige aanbod?

Ja, alle items die aangeboden worden via de online shop is de daadwerkelijke voorraad op dat moment. Items die zijn uitverkocht zijn dan ook niet meer voorradig in een van onze winkels. Als het product eventueel weer aangevuld word, vind je deze ook terug op de website.

Waarom heb ik geen bevestiging ontvangen via e-mail?

Het kan voorkomen dat e-mailbevestigingen in de spam/ongewenste inbox terechtkomen. Check daarom altijd deze inbox voor jouw Omoda e-mailnotificatie. Heb je de e-mail niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe plaats ik een bestelling?

Stap 1. Kies jouw nieuwe paar schoenen of accessoires uit.
Stap 2. Plaats je artikel(en) in je winkelmand.
Stap 3. Vul je persoonlijke gegevens in of log in.
Stap 4. Controleer je adres.
Stap 5. Kies de gewenste afleverdatum en tijdvak.
Stap 6. Kies een betaalwijze: Ideal, Klarna, Creditcard of PayPal. In deze stap kan je ook je kortingscode of cadeaukaart verzilveren.
Stap 7. Controleer nogmaals jouw bestelling en ingevoerde keuzes en kies voor ”Bestelling betalen”. Je zal automatisch worden doorgeleid naar de betaalpagina van jouw keuze.

Wat als ik een verkeerd adres heb opgegeven?

Als de bestelling nog niet verstuurd is, kunnen wij het adres voor je wijzigen. Neem dus snel contact op met onze klantenservice via 071 – 589 11 59. Als je bestelling al verzonden is is dit niet meer mogelijk. In dat geval adviseren we je een nieuwe bestelling te plaatsen en de vorige order via onze klantenservice te laten annuleren. Wij betalen de geannuleerde bestelling direct terug.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, in het bestelproces kun je kiezen voor ‘ander afleveradres’. Staat het afleveradres op naam van een bedrijf, geef dan duidelijk de naam van de organisatie aan. Vermeld vervolgens ook nog duidelijk je eigen naam om ervoor te zorgen dat je pakketje goed aankomt. Het is niet mogelijk om een postbus als afleveradres te kiezen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je jouw bestelling wilt laten annuleren kan dit tot het moment dat je een verzendbevestiging hebt ontvangen per e-mail. Hierna is een annuleren niet meer mogelijk. Neem voor het annuleren van je bestelling contact op met onze klantenservice.

Hoe wissel ik mijn kortingscode of cadeaubon in?

Een Ad Noyen kortingscode of cadeaubon kan ingewisseld worden tijdens het afronden van jouw bestelling op de betaalpagina. Een cadeaubon kun je ook inleveren in één van onze winkels.

Staat je antwoord hier niet bij?
Kom met ons in contact.